KORE KOZMETİK: DAMYANG BAMBU JELİ




DAMYANG BAMBOO MOISTURE SOOTİNG GEL

Merhaba arkadaşlar. kısa bir yazıyla karşınızdayım :)daha önce alovera jeli kullanmıştım ama hiç bambu jeline rastlamamıştım . hazırsanız yorumlara geçelim
  • kwailnara kozmetik firmasına ait. daha önce hiç duymamıştım
  • kabı çok tatlı. bambu ağacı şeklinde dizayn yapmışlar.
  • yapışkan his bırakmıyor. el yüz ve saç için kullanabileceği belirtiliyor
  • fakat uyarı kısmında eğer kaşıntı, dökülme , hassasiyet varsa bırakmanız ve doktoro gitmeniz söyleniyor. bu da gösteriyor ki hassas ve kuru ciltler için uygun değil
  • egzamanız veya açık yaranız varsa uzak durmanız gerektiği belirtiliyor. 
bunların haricinde cildiniz hassas değilse ve yağlıysa, günlük hafif nemlendirici arıyorsanız watsons indirimlerinde deneyebilirsiniz :)

Yorumlar

  1. Sırf şisesi için alırım ben bunu yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha evet. bende görünüşü için merak edip almıştım :P

      Sil

Yorum Gönder