KORE SEYAHATİNİZ İÇİN KİRALIK OPPA!

KORE SEYAHATİNİZ İÇİN KİRALIK OPPA!

 merhabalar. 

 bu siteyi görünce bir hayli şaşırmıştım. çünkü bu site size ''k-dramalarınızın hayali olan Koreli erkeklerle'' Koreyi gezmeyi vaat ediyor. 
 işlem ise basit, siteye girip , sizin zevkinize göre bir oppa'yı seçip, belli bir ücret karşılığında sizinle Kore de gezmesi için kiralıyorsunuz. fakat bu hizmette ''nuna/onni'' seçimi yok. yani kadın birinin sizinle gezmesi gibi bir durum yok.

eğer siteyi merak ediyorsanız, bu linke tıklayın: www.ohmyoppa.com



 önce çok yadırgamıştım ama düşününce çok zekice bir iş fikri olduğunu düşündüm. Zaten çoğumuz Kore'yi ve Kore kültürünü K-drama ve K-pop tan dolayı merak etmedik mi? 

 eminim çoğumuz ''ay bir Koreliyle , Kore de takılsam'' diye düşünmüşüzdür. 
neden? çünkü Koreli erkekler çok romantik, çok yakışıklı, çok düşünceli , çok tatlılar..
nereden biliyoruz? k- dramalardan elbette...
 Peki çoğumuz dizi ve filmler de gördüğümüz karakterlerin kurgu olduğunu bildiğimiz halde neden bile bile lades yapıyoruz? 

 bu site de yabancı kızların Korelilere karşı beslediği pozitif ön yargının ticarete dökülmüş halinden başka bir şey değil aslında.

 bence işin içine seks satıcılığı/cinsel mevzular girmediği sürece, benim için bu işin bir rehber kiralamaktan farkı yok. (tabi ki size sevgili gibi mi davranmaları gerekiyor yoksa arkadaş gibi mi orasını bilemiyorum.)


 bana kalırsa, bir Koreliyle tanışmak ve gezmek için bu kadar para vermenize gerek yok. bir rehberle yada tur organizasyonuyla anlaşıp gitmeniz sizin için kültürel açıdan daha verimli olacaktır. (kore turizm organizasyonu gibi yerlerle) 
''ha, yok ben kendim gezeceğim'' diyorsanız, Koreliler sıcak kanlı insanlar, hemen arkadaş edinirsiniz. 

 siz ne düşünüyorsunuz? sizce etik mi?  rehber kiralamak gibi mi yada Koreliyle arkadaş olup gezmek gibi mi yada Koreliyle para karşılığında bir kaç saatliğine sevgili olup gezmek gibi mi? yorumlarınızı bekliyorum



(görseller alıntıdır.)

Yorumlar

  1. Ya yeni gördüm bu postunuzu çok güzel ve değişik bir uygulmaymış ama pahalıysa pek tercih edilmez gibi ama aşırı derece hoşuma gitti :D uhahaha ne güzel ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zekice ama pahalıysa gerçekten tercih edilmez ilginç ve güzel:D

      Sil

Yorum Gönder